Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2011 09:44 - КОЛКО СА ЖЕСТОКИ ДНЕС ДЕЦАТА
Автор: katyaz Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4092 Коментари: 18 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес наистина съм много разстроена. Не съм сигурна дали съм бясна до безпомощност или втрещена до отчаяние !!! Дъщеря ми прекара тежко варицела и се получи усложнение - възпаление на мозъка. С много търпение и лекарска помощ си стъпи на крака. Тръгна на училище отново, а на мен като майка ми се свива сърцето всяка минута. Милите й съученици днес намериха отново повод за подигравки.  Въпреки , че на всички им е ясно в какво деликатно състояние се намира. Детето плаче и е отчаяно. Какво да направя ?!? Говорих с учители, директори ,родители.. Хора - къде отиде човечността, добротата, милите жестове, усмивката, невинността  !!! Детето е чувствително, но не мога да я извадя от всичко, което я заобикаля ! НЕ МОЖЕ ДА ОТИДЕМ ДА ЖИВЕЕМ НА ЛУНАТА ! КАКВО ДА НАПРАВЯ ? Всяка частица  в  мен крещи и иска да влезе в този невъобразим клас и да раздаде правосъдие , а разума казва " остави - нямаш право ! "  Нима е възможно в "елитно " училище, в паралелка , в която са влезнали след изпит да има такава липса на елементарно възпитание ?!? Не мога да си представя, че това е нашето " бъдеще" ! Какво поколение расте Господи !!! Толкова агресия и натрупана жажда за злоба и безхаберие !!! Това е действителността ! НО  ПОМОЩ ОТ НИКЪДЕ НЯМА !



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. therainss - наистина сериозен проблем :(
29.04.2011 09:49
Колко годишни са тези деца?
цитирай
2. vmir - Помощ наистина почти отникъде няма, и човек трябва сам да открие чудото на спасението на детето си,
29.04.2011 09:51
дори да няма право на него. Едва след това се намират добри хора да съдействат, защото виждат, че е имал истински основателна причина, и не я е крил. Смелост и успех!
цитирай
3. katyaz - Разбира се тийнеджъри !Едва сед...
29.04.2011 09:52
Разбира се тийнеджъри !Едва седмокласници !
цитирай
4. katyaz - И как реши, че щерка ти не е достойна ...
29.04.2011 10:12
анонимен написа:
И как реши, че щерка ти не е достойна за подигравки или това си се подразбира, понеже е точно толкова прекрасна, колкото си и ти?

нито аз съм прекрасна нито дъщеря ми е перфектна. Поне не съм си го въобразявала. Да се подиграваш на болно дете не е "достойно " Или може би бъркам ??? Или според Вас - криещ се под името "анонимен " това трябва да е нещо нормално ?
цитирай
5. katyaz - какво да кажа....
29.04.2011 10:23
Детето ми не е болно за спезциализирано заведени ! Просто се възстановява от шарка. А всъщност вие знаете ли какво представлява " варицелата " ? Явно нямате деца и просто си се заяждате в нета.
цитирай
6. katyaz - Защо ли решихте точно моя блог да прочетете
29.04.2011 10:40
Никой не допуска заразно болни деца в училище. ЩО ЗА МИСЪЛ ? Защо измествате разговора в никаква посока Това си е моя блог и не съм Ви канила в него. Търсех съвет като родител и помощ от приятели
цитирай
7. katyaz - Е , разбрах ме се значи
29.04.2011 11:02
Точно за това писах - за липсата на човечност в хората ! А ще се отнася до " аман от лелки" ИМЕННО НИЕ ЛЕЛКИТЕ сме Вашите родители, които се грижат за Вас Ние искаме да Ви дадем всичко от себе си, да Ви бъдем опора и да Ви дадем всичко от което имате нужда ! Пожелавам Ви зад Вас да стоят не само приятелите, но и обичащи Ви и грижещи се за вас родители - както аз заставам зад дъщеря си !
цитирай
8. katyaz - Благодаря ти..., че те няма около мен
29.04.2011 11:22
Пожелавам ти късмет в живота Да си жив и здрав, да научиш като мен шест езика, да завършиш такова училище , каквото искаш да се занимаваш с любими неща, да опознаеш света...и света теб да опознае !Да посрещаш всички предизвикателства в живота и да им устояваш!
цитирай
9. mopcku - За злобата...
29.04.2011 11:39
подигравката, високомерието и безчуствеността е присъща за подрастващите. Всички сме минали по този път, а някой просто са останали в оня злобния детски свят, където да се биеш, псуваш и подиграваш е нормално, защото винаги има кой друг да обере наказанието. Аз ще ви кажа само едно учете вашите деца на култура и добри обноски и колкото повече хора правят това, толкова по-скоро изметта ще намалее в заобикалящия ни свят.
цитирай
10. katyaz - Благодаря за подкрепата
29.04.2011 12:09
Исках да зная, че не съм сбъркала във възпитанието на децата! Около мен сме десетина приятелски семейства и всички ние се подкрепяме. Възпитаваме децата си еднакво. Създадохме си приятни традиции. В един момент обаче излизайки от този кръг децата ми се сблъскват с грозотата и простотията. Ние не сме перфектни, ние имаме своите недостатъци и правим своите грешки. Надявах се да срещна разбиране и подкрепа, за да разбера че не съм сбъркала !!! Или ако , пази Боже, съм сбъркала...? Мислите и разсъжденията на една разтревожена майка бяха отправени към други родители, а не към анонимни злобари ! Благодаря още веднъж!!!
цитирай
11. ledzeppelin - И аз,
29.04.2011 12:50
както и сестра ми сме имали подобни проблеми в определен период.
Нищо не може да се направи освен да се говори с детето и да му се обясни как трябва да се справя с подобни нападки. Или пък някой по-голям батко да отиде да свие сармите на инициатора ;)

анонимен, като си нямаш друга работа, вземи си удари една чекия, поне ще ти олекне ;)
цитирай
12. vmir - 16. katyaz - Благодаря за подкрепата
29.04.2011 13:02
katyaz написа:
Исках да зная, че не съм сбъркала във възпитанието на децата! Около мен сме десетина приятелски семейства и всички ние се подкрепяме. Възпитаваме децата си еднакво. Създадохме си приятни традиции. В един момент обаче излизайки от този кръг децата ми се сблъскват с грозотата и простотията. Ние не сме перфектни, ние имаме своите недостатъци и правим своите грешки. Надявах се да срещна разбиране и подкрепа, за да разбера че не съм сбъркала !!! Или ако , пази Боже, съм сбъркала...? Мислите и разсъжденията на една разтревожена майка бяха отправени към други родители, а не към анонимни злобари ! Благодаря още веднъж!!!


Сблъсъка с простотията и злобата е крайно неприятна, но до определена степен е и възможност за възпитание. Към онези от тях, които нямат мяра, и приемат търпението и толерантността като слабост, трябва да се прилагат адекватни на упорството им мерки.
цитирай
13. katyaz - какво да направя....
29.04.2011 13:21
Говоря, говоря , говоря....никога не ме е притеснявало да говоря с моите деца. Но за съжаление се налага да контактувам и да правя забележки на техните съученици. Нали се досещате, че всяка подобна намеса довежда до разговор с някой "родител" , който е "възпитавал" детето си.
цитирай
14. vania23 - Здравей, Кати!
29.04.2011 14:35
Децата винаги са били жестоки - малко са като зверчета към по-слабите и сякаш доказват еволюционната теория и теорията за борбата за съществуване. Спомням си, че и аз съм имала периоди, в които като дете съм се стряскала от лошотията им. Проблемът наистина е сложен, но ми се струва, че колкото по задълбаваш в него, толкова по ще се влошават нещата. След като си поговорила с всички, от които нещо зависи, мисля че си направила всичко по силите си. Остава ти само да говориш ежедневно с детето си като му даваш кураж и се опитваш по всички възможни начини да се чувства спокойно и уверено в себе си. Ако излъчва вътрешна сила, няма да имат такова отношение към него.
цитирай
15. jivaduwa - Здравей
29.04.2011 16:09
Много е тежко когато не можеш да помогнеш на детенцето си срещу подигравките в училище.Имахме подобен проблем, но говорихме с друго дете, което имаше авторитет сред "лошите"( да не кажа, че беше малко и като техен лидер) с молба да я защитава ако може и се получи.Резервния вариант ,който бях намислила беше да говоря с родителя на детето, което я обиждаше, защото мисля , че нямаше смисъл да се занимавам със самото дете. Или децата се разбират помежду си или родителите помежду си.Важното е да не загубиш добрия тон с другия родител.Ужасно е да виждаш детето си оскърбено, но това ще я изгради по- силна личност-повярвай ми. Изобщо не си сбъркала с възпитанието, но не се разправяй с другите деца- те не са на твоята възраст и ще намерят начин да ти покажат колко са "велики" и е им пука от големите-все пак си имаш работа с подрастващи
цитирай
16. katyaz - Това звучи добре
29.04.2011 17:53
Blagodarya !
цитирай
17. yotovava - Вярно е, че децата са жестоки, особено към по-слабите,
30.04.2011 20:00
но ти не губи кураж, така и така скоро свършва годината, ще се възстановите и ще се оправите. Просто вярвайте.

Валя
цитирай
18. katyaz - Благодаря
01.05.2011 17:13
БЛАГОДАРЯ ЗА ПОДКРЕПАТА
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katyaz
Категория: Туризъм
Прочетен: 104639
Постинги: 25
Коментари: 70
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031