Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2011 09:44 - КОЛКО СА ЖЕСТОКИ ДНЕС ДЕЦАТА
Автор: katyaz Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1298 Коментари: 2 Гласове:
1



 Днес наистина съм много разстроена. Не съм сигурна дали съм бясна до безпомощност или втрещена до отчаяние !!! Дъщеря ми прекара тежко варицела и се получи усложнение - възпаление на мозъка. С много търпение и лекарска помощ си стъпи на крака. Тръгна на училище отново, а на мен като майка ми се свива сърцето всяка минута. Милите й съученици днес намериха отново повод за подигравки.  Въпреки , че на всички им е ясно в какво деликатно състояние се намира. Детето плаче и е отчаяно. Какво да направя ?!? Говорих с учители, директори ,родители.. Хора - къде отиде човечността, добротата, милите жестове, усмивката, невинността  !!! Детето е чувствително, но не мога да я извадя от всичко, което я заобикаля ! НЕ МОЖЕ ДА ОТИДЕМ ДА ЖИВЕЕМ НА ЛУНАТА ! КАКВО ДА НАПРАВЯ ? Всяка частица  в  мен крещи и иска да влезе в този невъобразим клас и да раздаде правосъдие , а разума казва " остави - нямаш право ! "  Нима е възможно в "елитно " училище, в паралелка , в която са влезнали след изпит да има такава липса на елементарно възпитание ?!? Не мога да си представя, че това е нашето " бъдеще" ! Какво поколение расте Господи !!! Толкова агресия и натрупана жажда за злоба и безхаберие !!! Това е действителността ! НО  ПОМОЩ ОТ НИКЪДЕ НЯМА !


Тагове:   агресия,   възпитание,   помощ,   деца,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zhilied - За агресията, жестокостта и насилието
30.08.2011 14:35
За съжаление такова поведение е често срещано не само сред децата. Предполагам, че ви е много трудно и вярвам, че ще намерите начин да се справите.
цитирай
2. zabylgarite - Децата не са виновни за съжаление
26.11.2011 16:18
когато родителя е простак
резултатите са такива
Бог ви помогне дано!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katyaz
Категория: Туризъм
Прочетен: 104789
Постинги: 25
Коментари: 70
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930